Welkom bij Hotel Delft

Geachte gast,

Bedankt voor uw reservering in WestCord Hotel Delft! We kijken ernaar uit u binnenkort bij ons te mogen verwelkomen.

Om de verspreiding van het COVID-19 virus zoveel mogelijk te beperken heeft de Nederlandse overheid zoals bekend een aantal maatregelen opgelegd aan burgers en bedrijven.

Uiteraard nemen wij uw gezondheid én die van onze medewerkers zeer serieus en volgen wij deze richtlijnen nauwgezet. U kunt dus met een gerust hart te gast zijn bij ons. Wel kan het zijn dat door deze maatregelen uw bezoek aan ons hotel er iets anders uit ziet dan u gewend bent.

In onderstaande informatie kunt u vast zien hoe wij op deze situatie ingespeeld hebben. Aan onze gastvrijheid is in ieder geval niets veranderd!

Met vriendelijke groet,
Edo Garretsen General Manager WestCord Hotel Delft

Mondkapje geadviseerd

Onze medewerkers in het hotel dragen een mondkapje, wij adviseren onze gasten hetzelfde te doen.

Ontbijt

Het ontbijt wordt zoals gebruikelijk in het restaurant geserveerd. We hebben een aangepast buffet voor uw samengesteld dat voldoet aan de striktere richtlijnen. Bij check-in vragen we u hoe laat u gebruik wil maken van het ontbijt.

Zo voorkomen we dat er teveel gasten tegelijk in het restaurant zijn.
Heeft u haast? Of neemt u uw ontbijt liever mee? Dan bieden we ook een ‘to go ontbijt’ aan. Uiteraard is het ook mogelijk om tegen een kleine meerprijs op de kamer te ontbijten.

Lunch & diner

Ons restaurant en terras zijn gewoon geopend voor lunch en diner. De capaciteit is beperkt nu alle tafels verder uit elkaar moeten staan. Om te voorkomen dat er teveel gasten tegelijk in het restaurant of op het terras zijn hebben we tijdvakken ingesteld. Onze receptie informeert u hier graag over. Hier kunt u ook terecht voor uw reservering.

Foto Rob Keeris

Sauna & fitness

Sinds 1 juli mag er weer gebruik gemaakt worden van de fitness en sauna. We maken zowel de fitnessruimte als de apparatuur regelmatig schoon. Daarnaast willen we u vragen om de apparatuur na gebruik zelf te reinigen. Wilt u liever naar buiten? Als alternatief kunt u wandelen en/of hardlopen in natuurgebied Delftse Hout direct achter het hotel. Een plattegrond is verkrijgbaar bij de receptie.

 

Huishoudservice

Wij hanteren een intensief schoonmaakprotocol voor de kamers en openbare ruimtes op basis van de richtlijnen van het RIVM. Dat wil zeggen dat we openbare ruimten vaker schoonmaken en contactpunten geregeld schoonmaken en ontsmetten. Tijdens uw verblijf maakt onze huishouding uw kamer schoon. Mocht dit niet op prijs stellen, laat het dan de receptie weten voor 9:00 uur.

westcord-hotel-delft-meeting-room-paris

Vergaderen

Ook als u bij ons vergadert houden we volledig rekening met de RIVM richtlijnen. Zo houden bij we de opstelling van de zaal rekening met de 1,5 meter richtlijnen en maken we alles goed schoon voor, tijdens en na de vergadering. Contactoppervlakken worden daarna nog ontsmet.

Middels afstandsindicatie, informatieflyers, eenrichtingsverkeer en zo voorts proberen we het contact met andere gasten of medewerkers zoveel mogelijk te voorkomen. De lunch serveren we niet in de vorm van een lunchbuffet maar per persoon. Desgewenst doen we dit in de zaal.

We vragen u als deelnemer aan de vergadering vriendelijk om zich óók te houden aan de richtlijnen. Was geregeld uw handen met zeep. Houd afstand, nies of hoest in uw elleboog. En blijf thuis als u verkoudheidsverschijnselen heeft. Zo blijven we samen gezond!

We Care

Wij volgen strikt de richtlijnen van de Nederlandse overheid en het RIVM op. Tevens hanteren wij het protocol dat voor de horeca is opgesteld door onze branche vereniging: Koninklijke Horeca Nederland. Dat alles hebben wij vertaald in een speciaal WestCord ‘WE Care’ programma.

Meer over WestCord WE Care
westcord-hotel-delft

Heeft u nog vragen?

Wij kijken ernaar uit om u binnenkort te verwelkomen in Delft! Mocht u nog vragen hebben over uw verblijf of over bovenstaande informatie, bel of mails ons dan gerust.

U kunt ons bereiken via delft@westcordhotels.nl of via 0158889010

Met gastvrije groet,
Edo Garretsen General Manager