Samen staan we sterk voor u

Vragen over uw verblijf? Bekijk hieronder de meest actuele informatie. Wij houden ons aan de maatregelen en richtlijnen vanuit de Rijksoverheid en het RIVM.

Warm welkom bij kaarslicht

Wij hebben de kaarsjes aan in onze WestCord Hotels! Helaas zijn de Corona maatregelen weer wat strenger geworden, maar samen zorgen wij voor een veilige en warme omgeving waar u zich welkom zult voelen. Wij hanteren de richtlijnen van de overheid. Dat houdt onder andere in dat wij controleren of u in het bezit bent van een Corona toegangsbewijs. Neemt u ook een mondkapje mee? Ach, daar zijn we inmiddels allemaal wel aan gewend toch?

Muts op en handschoenen aan! Beweging en frisse buitenlucht is goed voor lijf en leden. Bij terugkomst in het hotel serveren wij tot 17.00 uur in onze restaurants een heerlijk ontbijt, gezellige lunch, afternoon tea of een early dinner. Na 17.00 uur verzorgen wij ‘private dining by candlelight’. Er staat een gezellig gedekte tafel voor het raam van uw hotelkamer en u kunt genieten van mooi opgemaakte gerechten, goede wijnen en uitstekende bediening. Een intieme ervaring die u niet snel zult vergeten!

Wij kijken uit naar uw komst. Samen maken we er een feestje van!

Familie Westers, management en medewerkers

Veelgestelde vragen

Wij houden ons aan alle maatregelen en richtlijnen vanuit de overheid en het RIVM. Naar aanleiding van de nieuwe maatregelen zijn er een aantal dingen veranderd voor een bezoek aan onze hotels.

Alle bezoekers van onze restaurants, bars, terras  en vergaderruimtes moeten  verplicht een coronatoegangsbewijs laten zien in combinatie met een geldig identificatiedocument. Behalve bij afhalen of roomservice. Wij zullen bij ontvangst een QR check doen. Het tonen van een coronatoegangsbewijs is verplicht vanaf 13 jaar. Vanaf 14 jaar zal het coronatoegangsbewijs samen met het identiteitsbewijs worden gecontroleerd.

In de meeste van onze hotels kunt u overnachten zonder een coronatoegangsbewijs. U kunt dan alleen geen gebruik maken van het terras en de eet- en drinkgelegenheden, tenzij u eten afhaalt of roomservice bestelt.

In sommige van onze hotels wordt er wel om een coronatoegangsbewijs gevraagd. Dit geldt bijvoorbeeld voor hotels waar u alleen een overnachting inclusief ontbijt kunt boeken. We raden u aan om voor uw aankomst de maatregelen die gelden voor uw hotel te checken. Kijk hiervoor onderaan deze pagina.

Kijk voor meer informatie over een bezoek aan de horeca op de website van Rijksoverheid.

Het is verplicht 1,5 meter afstand te houden tot anderen, behalve als u een huishouden vormt.

Bekijk alle maatregelen hieronder.

Alle WestCord Hotels zijn geopend.

Absoluut. We hebben in onze hotels strikte maatregelen getroffen om ieder verblijf veilig en verantwoord te laten verlopen.

Alle restaurants en bars zijn geopend tot 17:00. Daarna is het mogelijk om roomservice te bestellen.

Voor eet- en drinkgelegenheden geldt dat u verplicht een vaste zitplaats krijgt en een coronatoegangsbewijs moet laten zien, ook op het terras. Behalve bij afhalen. Wij zullen bij ontvangst een QR check doen. Ook vragen wij onze bezoekers zich te registreren en vooraf een gezondheidscheck te doen.

Dit verschilt per hotel. Op deze pagina vindt u links naar een maatregelenpagina per hotel. Daarop staan eventuele afwijkende maatregelen voor het ontbijt.

De meeste faciliteiten zijn weer geopend, voor zowel hotelgasten als gasten die niet in het hotel verblijven. Wij volgen hierin de maatregelen van de overheid en het RIVM.

Overige maatregelen omtrent de faciliteiten kunnen verschillen per hotel. Verderop deze pagina treft u een overzicht van links naar exacte maatregelen per hotel.

Dit verschilt per hotel, door het intensieve schoonmaakprotocol dat wij hanteren. Op deze pagina vindt u links naar een maatregelenpagina per hotel. Daarop staan eventuele afwijkende tijden voor in- en uitcheck.

Bij incheck vragen we u het volgende:

  • Heeft u (of uw reisgenoten) de volgende klachten gehad in de afgelopen 24 uur: hoesten, neusverkoudheid, koorts of benauwdheidsklachten?
  • Woont u (of uw reisgenoten) met iemand samen die op dit moment bovenstaande klachten vertoont?
  • Is bij u (of uw reisgenoten) het coronavirus in de afgelopen 7 dagen vastgesteld?
  • Bent u (of uw reisgenoten) direct in contact geweest met iemand waarbij het coronavirus is vastgesteld?

Op alle reserveringen  zijn de uniforme voorwaarden Horeca van toepassing. Voor de specifieke voorwaarden van een gemaakte hotel- of groepsreservering verwijzen wij u door naar de door ons verstuurde bevestiging.

In juli en augustus geldt voor de Waddeneilanden dat alle reserveringen kosteloos te annuleren zijn tot een week voor aankomst. Dit geldt voor zowel appartementen als hotelkamers.

Lees hier meer over alle maatregelen rondom zakelijke bijeenkomsten.

Onze maatregelen in het kort

We Care by WestCord

  • Wij ontvangen alleen gasten, die bij incheck een gezondheidsverklaring volgens de RIVM-richtlijnen kan afgeven.
  • Voor al onze eet- en drinkgelegenheden geldt een verplicht coronatoegangsbewijs en een vaste zitplaats. Alle bars en restaurants zijn geopend tot 17:00. Daarna is het mogelijk om roomservice te bestellen.
  • Bij de receptie hangen scheidingsschermen.
  • Er zijn desinfectiemiddelen beschikbaar.
  • In de publieke ruimtes is rekening gehouden met 1,5 meter afstand van elkaar. Dit is verplicht, behalve als u een huishouden vormt.
  • Hoe het ontbijt wordt gereserveerd verschilt per hotel. Op deze pagina vindt u links naar een maatregelenpagina per hotel. Daarop staan eventuele afwijkende maatregelen voor het ontbijt.
  • Onze medewerkers in de bediening en huishouding blijven zoveel mogelijk op gepaste afstand.
  • Al onze medewerkers zijn geïnstrueerd en geacht te voldoen aan de gezondheidsrichtlijnen van het RIVM.
  • We hebben een strikt en intensief schoonmaak protocol en zijn extra alert op persoonlijke hygiëne.
  • De meeste faciliteiten zijn weer geopend, voor zowel hotelgasten als gasten die niet in het hotel verblijven. Wij volgen hierin de maatregelen van de overheid en het RIVM. Overige maatregelen omtrent de faciliteiten kunnen verschillen per hotel. Verderop deze pagina treft u een overzicht van links naar exacte maatregelen per hotel.