Samen staan we sterk voor u

Samen staan we sterk voor u

In deze tijd van vele onzekerheden kunnen wij ons voorstellen, dat u terughoudend en op uw hoede bent om weer te gaan reizen. Daarom laten wij u graag weten, dat wij er alles aan doen om uw verblijf in een WestCord Hotel zo veilig en tevens aangenaam mogelijk te maken. Wij volgen strikt de richtlijnen van de Nederlandse overheid en het RIVM op. Tevens hanteren wij het protocol dat voor de horeca is opgesteld door onze branche vereniging: Koninklijke Horeca Nederland. Dat alles hebben wij vertaald in een speciaal WestCord ‘WeCare’ programma, waarvan u hieronder een aantal maatregelen kunt lezen.

We hebben ons allemaal razendsnel moeten aanpassen aan een veranderde omgang met elkaar. Dat heeft geleid tot meerdere aanpassingen in onze hotels. Dat doen wij echter graag in het belang van uw en ons aller gezondheid. Uw verblijf in onze hotels zal er daardoor iets anders uitzien dan u van ons gewend was, maar maakt u zich geen zorgen dat uw verblijf wordt bepaald door beperkingen. Wij ontvangen u net zo hartelijk en gastvrij als u van ons gewend bent en zullen er alles aan doen uw verblijf zo aangenaam mogelijk te laten verlopen. Heel eerlijk; we hebben u enorm gemist en staan te popelen u weer te mogen ontvangen.

Wij kijken uit naar uw komst!

Hartelijke groet,
WestCord Hotels familie H.T. Westers, management en medewerkers

Veelgestelde vragen

Ja, alle WestCord Hotels zijn geopend. We kijken uit naar uw komst!

Absoluut. We hebben in onze hotels strikte maatregelen getroffen om ieder verblijf veilig en verantwoord te laten verlopen.

Bekijk alle maatregelen hieronder.

Restaurants en bars zijn vanaf 14 oktober 22:00 alleen nog geopend voor hotelgasten. Voor ontbijt, lunch en diner moet worden gereserveerd. Wel doen sommige WestCord hotels aan take away en/of berzorging. Houd de website en onze social media in de gaten voor meer informatie.

Wij volgen de maatregelen van de overheid en het RIVM.

Dit verschilt per hotel. In een deel van onze hotels wordt het ontbijt weer geserveerd in buffetvorm. In andere hotels wordt het ontbijt aan tafel geserveerd en in bepaalde gevallen brengen wij een ontbijt box naar de kamer.

Verderop deze pagina treft u een overzicht van links naar exacte maatregelen per hotel.

Faciliteiten zijn waar mogelijk geopend. Vanaf 4 november om 22.00 uur zijn alle zwembaden in onze hotels voor twee weken gesloten.

Wellcome Wellness is geopend en er kunnen behandelingen worden geboekt. De fitnessruimtes zijn beperkt toegankelijk.

Betreft andere faciliteiten, zoals bowling, verschillen de maatregelen per hotel. Verderop deze pagina treft u een overzicht van links naar exacte maatregelen per hotel.

Dit verschilt per hotel, door het intensieve schoonmaakprotocol dat wij hanteren. Op deze pagina vindt u links naar een maatregelenpagina per hotel. Daarop staan eventuele afwijkende tijden voor in- en uitcheck.

Bij incheck vragen we u het volgende:

  • Heeft u (of uw reisgenoten) de volgende klachten gehad in de afgelopen 24 uur: hoesten, neusverkoudheid, koorts of benauwdheidsklachten?
  • Woont u (of uw reisgenoten) met iemand samen die op dit moment bovenstaande klachten vertoont?
  • Is bij u (of uw reisgenoten) het coronavirus in de afgelopen 7 dagen vastgesteld?
  • Bent u (of uw reisgenoten) direct in contact geweest met iemand waarbij het coronavirus is vastgesteld?

In deze onzekere tijden kunnen wij ons goed voorstellen dat u aarzelt om een verblijf te boeken. Daarom reiken wij u graag de hand. Alle reserveringen gedaan na 1 juli 2020 kunnen kosteloos worden omgeboekt tot 24 uur voor aankomst, onze collega’s staan voor u klaar om tot een nieuwe datum te komen.

Mocht het niet lukken om uw verblijf om te boeken, kan uw reservering tot 24 uur voor aankomst kosteloos worden geannuleerd. Geboekte non-refundable tarieven zijn hiervan uitgesloten, evenals reserveringen rondom Kerst en Oud & Nieuw.

Deze regeling geldt alleen voor de hotels in Amsterdam, Rotterdam, Leeuwarden en Delft. Op alle reserveringen in de andere hotels zijn de uniforme voorwaarden Horeca van toepassing.

Lees hier meer over alle maatregelen rondom zakelijke bijeenkomsten.

Onze maatregelen in het kort

We Care by WestCord

  • Wij ontvangen alleen gasten, die bij incheck een gezondheidsverklaring volgens de RIVM-richtlijnen kan afgeven.
  • Bij de receptie hangen scheidingsschermen.
  • Er zijn desinfectiemiddelen beschikbaar.
  • In al onze hotels dragen medewerkers een mondkapje. Wij vragen onze gasten hetzelfde te doen.
  • In de publieke ruimtes is rekening gehouden met anderhalve meter afstand van elkaar.
  • Restaurants en bars zijn vanaf 14 oktober 22:00 alleen nog geopend voor hotelgasten. Voor ontbijt, lunch en diner moet worden gereserveerd. Wel doen sommige WestCord hotels aan take away en/of bezorging. Houd de website en onze social media in de gaten voor meer informatie.
  • In een deel van onze hotels wordt het ontbijt weer geserveerd in buffetvorm. In andere hotels wordt het ontbijt aan tafel geserveerd en in bepaalde gevallen brengen wij een ontbijt box naar de kamer.
  • Onze medewerkers in de bediening en huishouding blijven zoveel mogelijk op gepaste afstand.
  • Al onze medewerkers zijn geïnstrueerd en geacht te voldoen aan de gezondheidsrichtlijnen van het RIVM.
  • We hebben een strikt en intensief schoonmaak protocol en zijn extra alert op persoonlijke hygiëne.
  • Faciliteiten zijn waar mogelijk geopend. Bijvoorbeeld Wellcome Wellness is geopend en er kunnen behandelingen worden geboekt. De fitnessruimtes zijn beperkt toegankelijk. Vanaf 4 november om 22.00 uur zijn alle zwembaden in onze hotels voor twee weken gesloten.

Voor onze hotels geldt