Samen staan we sterk voor u

Samen staan we sterk voor u

Wij kijken terug op een jaar waarin alles is veranderd. Scenario’s, die wij nimmer voor mogelijk hebben gehouden werden werkelijkheid. Velen van u hebben onze hotels afgelopen jaar niet kunnen bezoeken, omdat reizen nationaal maar zeker internationaal zeer aan banden werd gelegd. Wij hebben u in die tijden in ieder geval heel erg gemist.

Toen de impact van de COVID-19 pandemie duidelijk werd hebben wij er alles aan gedaan om een veilig verblijf in onze hotels te garanderen. We hebben een speciaal ‘WE Care’ programma opgesteld, welke u aan de hand nam zodra u onze hotels betrad. Alles was er op gericht om u goed te informeren en ondanks alle maatregelen toch een ontspannen en heerlijk verblijf te laten hebben. En u bent met velen weer gekomen. In de hotels op de eilanden, op de Veluwe, in Leeuwarden en Delft en ook in onze parels in de grote steden. Heel erg bedankt voor het vertrouwen, dat u in ons heeft gesteld dit jaar.

Ondanks de afkondiging van strengere maatregelen mogen onze hotels ook nu gewoon geopend blijven en kunt u veilig bij ons verblijven. Als u kiest voor een hotel op de Waddeneilanden, dan bent u verzekerd van frisse lucht, beweging en ontspanning in de duinen, de bossen of aan zee. Maar ook in onze andere hotels bent u van harte welkom en zullen wij er alles aan doen om u een ontspannen verblijf te laten beleven. Anders dan anders haalt u uw drankjes en maaltijden zelf op en hebben we op uw kamer een gezellig eethoekje gecreëerd. Wellicht met uitzicht op zee!

Vooruitkijkend naar het komende jaar zal COVID-19 nog wel even zijn greep houden op ons dagelijks leven. De berichtgeving over de spoedige uitrol van werkzame en veilige vaccins stemt ons echter uiterst hoopvol. Als de meesten van ons en in ieder geval de kwetsbaren onder ons beschermd zijn tegen dit nare virus zullen wij stapje voor stapje weer kunnen terugkeren naar ons oude leven. Vrijheid, plezier en onbezorgdheid, wat kijken we daar naar uit!

Wij zien de toekomst met veel vertrouwen tegemoet en kijken er naar uit u ook in 2021 weer als onze gast te mogen verwelkomen. Halverwege 2021 gaat ook ons nieuwe hotel aan de Grote Markt in Groningen open. Dat is een prachtig vooruitzicht.

Hartelijke groet,
Familie Westers

Veelgestelde vragen

Bijna alle WestCord Hotels zijn geopend.

Absoluut. We hebben in onze hotels strikte maatregelen getroffen om ieder verblijf veilig en verantwoord te laten verlopen.

Bekijk alle maatregelen hieronder.

Restaurants en bars zijn tot nader order gesloten. Dit geldt zowel voor hotelgasten als gasten die niet in het hotel verblijven. Als hotelgast kunt u wel uw maaltijden afhalen bij het restaurant.

Sommige WestCord hotels doen ook aan take away en/of berzorging. Houd de website en onze social media in de gaten voor meer informatie.

Wij volgen de maatregelen van de overheid en het RIVM.

Restaurants en bars zijn tot nader order gesloten. Dit geldt zowel voor hotelgasten als gasten die niet in het hotel verblijven. Dit geldt ook voor roomservice. Uiteraard verzorgen wij wel ontbijt in de vorm van take-away.

Wij volgen de maatregelen van de overheid en het RIVM.

Verderop deze pagina treft u een overzicht van links naar exacte maatregelen per hotel.

Faciliteiten zoals Wellcome Wellness, zwembaden en bowling zijn tot nader order gesloten. Dit geldt zowel voor hotelgasten als gasten die niet in het hotel verblijven. Wij volgen hierin de maatregelen van de overheid en het RIVM.

Overige maatregelen kunnen verschillen per hotel. Verderop deze pagina treft u een overzicht van links naar exacte maatregelen per hotel.

Dit verschilt per hotel, door het intensieve schoonmaakprotocol dat wij hanteren. Op deze pagina vindt u links naar een maatregelenpagina per hotel. Daarop staan eventuele afwijkende tijden voor in- en uitcheck.

Bij incheck vragen we u het volgende:

  • Heeft u (of uw reisgenoten) de volgende klachten gehad in de afgelopen 24 uur: hoesten, neusverkoudheid, koorts of benauwdheidsklachten?
  • Woont u (of uw reisgenoten) met iemand samen die op dit moment bovenstaande klachten vertoont?
  • Is bij u (of uw reisgenoten) het coronavirus in de afgelopen 7 dagen vastgesteld?
  • Bent u (of uw reisgenoten) direct in contact geweest met iemand waarbij het coronavirus is vastgesteld?

In deze onzekere tijden kunnen wij ons goed voorstellen dat u aarzelt om een verblijf te boeken. Daarom reiken wij u graag de hand. Alle reserveringen gedaan na 1 juli 2020 kunnen kosteloos worden omgeboekt tot 24 uur voor aankomst, onze collega’s staan voor u klaar om tot een nieuwe datum te komen.

Mocht het niet lukken om uw verblijf om te boeken, kan uw reservering tot 24 uur voor aankomst kosteloos worden geannuleerd. Geboekte non-refundable tarieven zijn hiervan uitgesloten.

Let op: Deze regeling geldt alleen voor de hotels in Amsterdam, Rotterdam, Leeuwarden en Delft. Op alle reserveringen in de andere hotels zijn de uniforme voorwaarden Horeca van toepassing.

Lees hier meer over alle maatregelen rondom zakelijke bijeenkomsten.

Onze maatregelen in het kort

We Care by WestCord

  • Wij ontvangen alleen gasten, die bij incheck een gezondheidsverklaring volgens de RIVM-richtlijnen kan afgeven.
  • Bij de receptie hangen scheidingsschermen.
  • Er zijn desinfectiemiddelen beschikbaar.
  • In al onze hotels dragen medewerkers een mondkapje. Wij vragen onze gasten hetzelfde te doen.
  • In de publieke ruimtes is rekening gehouden met anderhalve meter afstand van elkaar.
  • Restaurants en bars zijn tot nader order gesloten. Dit geldt zowel voor hotelgasten als gasten die niet in het hotel verblijven. Wel doen sommige WestCord hotels aan take away en/of berzorging. Houd de website en onze social media in de gaten voor meer informatie. Wij volgen de maatregelen van de overheid en het RIVM.
  • In een deel van onze hotels wordt het ontbijt weer geserveerd in buffetvorm. In andere hotels wordt het ontbijt aan tafel geserveerd en in bepaalde gevallen brengen wij een ontbijt box naar de kamer.
  • Onze medewerkers in de bediening en huishouding blijven zoveel mogelijk op gepaste afstand.
  • Al onze medewerkers zijn geïnstrueerd en geacht te voldoen aan de gezondheidsrichtlijnen van het RIVM.
  • We hebben een strikt en intensief schoonmaak protocol en zijn extra alert op persoonlijke hygiëne.
  • Faciliteiten zoals Wellcome Wellness, zwembaden en bowling zijn tot nader order. Dit geldt zowel voor hotelgasten als gasten die niet in het hotel verblijven. Wij volgen hierin de maatregelen van de overheid en het RIVM. Overige maatregelen kunnen verschillen per hotel. Verderop deze pagina treft u een overzicht van links naar exacte maatregelen per hotel.

Voor onze hotels geldt