Samen staan we sterk voor u

Samen staan we sterk voor u

In het belang van ieders gezondheid hebben wij een lange periode thuis gezeten in de intelligente lockdown. Dat was noodzakelijk om de plotselinge uitbraak van het COVID-19 virus onder controle te krijgen. Het lijkt erop, dat de strenge maatregelen een grote uitbraak hebben voorkomen. Veel dank gaat uit naar de geweldige mensen in de zorg! Gelukkig krijgen we inmiddels weer meer vrijheid, want van verplicht thuiszitten wordt niemand echt gelukkig.

In deze tijd van vele onzekerheden kunnen wij ons voorstellen, dat u terughoudend en op uw hoede bent om weer te gaan reizen. Daarom laten wij u graag weten, dat wij er alles aan doen om uw verblijf in een WestCord Hotel zo veilig en tevens aangenaam mogelijk te maken. Wij volgen strikt de richtlijnen van de Nederlandse overheid en het RIVM op. Tevens hanteren wij het protocol dat voor de horeca is opgesteld door onze branche vereniging: Koninklijke Horeca Nederland. Dat alles hebben wij vertaald in een speciaal WestCord ‘WE Care’ programma, waarvan u hieronder een aantal maatregelen kunt lezen.

WE CARE

  • Wij ontvangen alleen gasten, die bij incheck een gezondheidsverklaring volgens de RIVM-richtlijnen kan afgeven.
  • Bij de receptie hangen scheidingsschermen.
  • Er zijn desinfectiemiddelen beschikbaar.
  • In de publieke ruimtes is rekening gehouden met anderhalve meter afstand van elkaar.
  • Restaurants en bars zijn geopend. Voor ontbijt, lunch en diner moet worden gereserveerd. Het ontbijt wordt aan tafel geserveerd en in bepaalde gevallen brengen wij een ontbijt box naar de kamer.
  • Onze koks in de keuken dragen mondkapjes.
  • Onze medewerkers in de bediening en huishouding blijven zoveel mogelijk op gepaste afstand.
  • Al onze medewerkers zijn geinstrueerd en geacht te voldoen aan de gezondheidsrichtlijnen van het RIVM.
  • We hebben een strikt en intensief schoonmaak protocol en zijn extra alert op persoonlijke hygiene.
  • Faciliteiten zijn waar mogelijk geopend. Bijvoorbeeld Wellcome Wellnes is geopend, de zwembaden zijn beperkt toegankelijk, maar de fitnessruimtes zijn helaas nog gesloten.

We hebben ons allemaal razendsnel moeten aanpassen aan een veranderde omgang met elkaar. Dat heeft geleid tot meerdere aanpassingen in onze hotels. Dat doen wij echter graag in het belang van uw en ons aller gezondheid. Uw verblijf in onze hotels zal er daardoor iets anders uitzien dan u van ons gewend was, maar maakt u zich geen zorgen dat uw verblijf wordt bepaald door beperkingen. Wij ontvangen u net zo hartelijk en gastvrij als u van ons gewend bent en zullen er alles aan doen uw verblijf zo aangenaam mogelijk te laten verlopen. Heel eerlijk; we hebben u enorm gemist en staan te popelen u weer te mogen ontvangen.

Wij kijken uit naar uw komst!

Hartelijke groet,
WestCord Hotels familie H.T. Westers, management en medewerkers