Ontbijt
Het ontbijt wordt geserveerd in het ontbijtrestaurant, naast de lobby.
- Maandag t/m vrijdag: 7:00 – 10:30 uur
- Zaterdag & zondag: 7:30 – 11:00 uur
Kosten bedragen €21,00 per persoon voor dit uitgebreide ontbijt, behalve als je van tevoren boekt via de receptie; in dit geval bieden wij je een korting van € 3,- aan en betaal je slechts € 19,- per persoon!
Check-out
De kamer dient voor 12:00 uur te zijn verlaten. Later uitchecken is mogelijk tegen een vergoeding, neem hiervoor contact op met de receptie.
Snelle check-out: sneller uitchecken op de dag van vertrek is mogelijk. Voldoe de hotelrekening de avond van tevoren. De rekening kunnen wij altijd opsturen per post of mail.
Receptie
De receptie bevindt zich in de lobby van het hotel en is 24-uur per dag bereikbaar via telefoonnummer 9 op de telefoon in de kamer.
Bagage
City Centre Hotel Amsterdam beschikt over een afgesloten bagageruimte waar bagage tijdelijk opgeslagen kan worden. Hoewel de ruimte afgesloten is en bagage te allen tijde met zorg zal worden behandeld, is het opslaan van de bagage altijd voor eigen risico van de gast.
Overige informatie
Adapter
Wij verkopen adapters bij de receptie voor € 15,-
Autoverhuur
Neem contact op met de receptie voor informatie over het huren van een auto.
Babybed
Het is mogelijk een babybed te plaatsen op de kamer. Neem hiervoor contact op met de receptie. De kosten voor een babybed bedragen € 25,- per nacht.
Badjas
Badjassen zijn op basis van bruikleen beschikbaar, contact onze receptie voor informatie.
Deken, kussen of laken
Extra dekens, kussens en lakens is mogelijk, contact onze receptie voor assistentie.
Dokter/tandarts
Om in contact te komen met een dokter of arts, neem contact op met de receptie. Kosten zijn voor eigen rekening.
Drugs
Het gebruiken, nuttigen of verhandelen van zowel soft als hard drugs is strikt verboden in zowel de hotelkamers als de openbare ruimtes van het hotel. Indien wij één van bovengenoemde zaken constateren zal het verblijf in het hotel per direct worden beëindigd en zullen eventuele annuleringskosten in rekening worden gebracht.
Huisdieren
Huisdieren zijn niet toegestaan in het hotel.
Huishouding
Alle kamers worden iedere dag schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken*. Extra handdoeken zijn mogelijk, neem daarvoor gerust contact op met de receptie.
* Ons hotel heeft de Certificaat van Green Key ontvangen, WestCord hotels draagt bij aan een beter milieu en zorg aan onze aarde. Dit houdt in dat wij onze gasten vragen om uw (bijv.) handdoeken te hergebruiken, om hierdoor het water en chemicalen van het wassen van hotel linnen te verminderen. Voor meer informatie contact onze Front Desk.
Internet
Het gehele hotel beschikt over een gratis WiFi netwerk.
Klachten
Meldt alle klachten, van welke aard ook, bij de receptie. Dan krijgen wij de mogelijkheid een passende oplossing te vinden.
Kluis
In de hotelkamer bevindt zich een kluis. Wij adviseren om waardevolle spullen hierin te bewaren.
Koffie- en theefaciliteiten
De kamer beschikt over koffie en thee faciliteiten. Mocht het assortiment niet voldoende zijn, geef dit dan aan bij de receptie.
Niet-storen
Indien privacy is gewenst, hang het bordje ‘Please do not disturb’ aan de buitenkant van de deur. Indien wij om 12:30 uur het bordje ‘Please do not disturb’ aan de deur zien hangen, wordt er geen schone handdoekenset neergelegd en gaan wij ervan uit dat de kamer niet schoongemaakt hoeft te worden.
Openbaar vervoer
Het openbaar vervoer rijdt frequent in Amsterdam, tijden staan aangegeven op de tramhaltes. De lijnen 2, 12, 13 en 17 stoppen voor de deur van het hotel. Voor meer informatie kun je terecht bij onze receptie.
Parkeren
Parkeren is mogelijk in garage ‘Nieuwendijk’ tegenover het hotel. Parkeren kan tegen gereduceerd tarief bij parkeergarage Q-Park Nieuwendijk. Het is mogelijk om je plek hier te boeken. Het is mogelijk om elektrische auto’s op te laden in parkeergarage Nieuwendijk. Bij parkeren op straat wordt een hoger tarief gehanteerd. Laat je goed informeren door de receptie. In Amsterdam wordt een streng parkeerbeleid gehanteerd.
Plattegrond
Een plattegrond van Amsterdam is te verkrijgen bij de receptie.
Post
Binnengekomen post zal worden bewaard bij de receptie en uiteraard worden gemeld. Post versturen is ook mogelijk. Geef de betreffende poststukken af bij de receptie.
Radio
Het is mogelijk via de televisie naar radiozenders te luisteren.
Religieuze diensten
Onze receptie informeert je graag over de diverse adressen en tijden.
Restaurants
In Amsterdam is altijd een restaurant te vinden dat bij je past! Wij maken graag een reservering bij een restaurant. In de lobby van het hotel bevindt zich ook een 24 uurs food market
Roken
Vanaf 1 juli 2008 is het wettelijk niet meer toegestaan te roken in het hotel. Als wij constateren dat er toch gerookt is op de kamer zijn wij genoodzaakt €150,00 schoonmaakkosten in rekening te brengen.
Schade
City Centre Hotel Amsterdam is niet aansprakelijk is voor persoonlijk letsel, schade, vermiste of vergeten bezittingen. Persoonlijke bezittingen kunnen in de kluis op de kamer bewaard worden.
Strijkservice
Het is mogelijk om kleding te strijken op de eerste verdieping tegenover de lift. Uiteraard is het ook mogelijk om een los strijkbout en strijkplank op uw kamer te krijgen (op basis van beschikbaarheid). Voor informatie, informeer bij onze receptie.
Telefoon
Op de kamer is een telefoon aanwezig. Een andere kamer bellen kan ook. Toets hiervoor alleen het betreffende kamernummer in.
Theater/muziek
In de verschillende theaters in Amsterdam vinden tal van theater- en muziekvoorstellingen plaats. De receptie informeert je graag over de diverse mogelijkheden en maakt met plezier een reservering.
Toiletartikelen
Bij de receptie zijn diverse toiletartikelen verkrijgbaar.
Taxi
Neem voor een taxi contact op met de receptie. Houdt bij grote drukte rekening met een wachttijd. Voor een taxi naar Schiphol Airport is het verstandig deze ruim van te voren te reserveren. De kosten voor een taxi naar Schiphol Airport zijn vanaf € 50,- voor een normale taxi en vanaf € 65,- voor een busje.
Technische dienst
Meld technische mankementen of problemen alstublieft zo spoedig mogelijk bij de receptie, zodat wij het zo snel mogelijk kunnen verhelpen.
Tours/excursies
Onze receptie helpt met plezier bij het boeken van een tour of excursie.
Verlengsnoer
Bij de receptie zijn verlengsnoeren te verkrijgen.
Verloren voorwerpen
Bij de receptie worden gevonden voorwerpen bewaard.
Wekservice
Vraag een wake up call aan door op de telefoon de knop “wake up” in te drukken en vervolgens de gewenste wektijd in te toetsen. Sluit af met een #. Ook is het mogelijk de wekservice aan te vragen bij de receptie.
Wasserette
Gasten kunnen gebruik maken van de wasserette. De prijslijst en een ‘laundry bag’ liggen in de kast op de kamer. Geef was voor 08:30 uur af bij de receptie, dan krijg je deze nog dezelfde dag na 18:00 uur retour (uitgezonderd zaterdag, zondag en feestdagen).