Algemene informatie

Onze receptiemedewerkers staan dagelijks klaar voor het verstrekken van informatie. Toets 9 in op de telefoon in het appartement. De receptie is geopend van 7.00 uur tot 22.00 uur. Na sluiten van de receptie is de nachtportier aanwezig. Deze is ook te bereiken via toets 9 op de telefoon in het appartement.

Check-in & Check-out

Wij verzoeken je om 10.00 uur het appartement te verlaten en uit te checken bij de receptie.
Voor de mogelijkheid, reserveren en kosten van een late check-out, kan contact op worden genomen met de receptie.

Ontbijt

Ontbijt kan worden bijgeboekt mits dit de avond van te voren is doorgegeven bij de receptie. Het ontbijtbuffet is van 08.00 uur tot 10.00 uur (in het weekend tot 10.30 uur) in het restaurant. Er zijn bij de receptie ook broodjes te bestellen. Als dit van te voren wordt aangegeven, kunnen de vers gebakken broodjes de volgende ochtend bij de receptie worden afgehaald. Ook op zondag!

Roomservice

Het is mogelijk om lunch en diner te bestellen in het appartement. De gerechten kunnen besteld worden in het restaurant of bij de receptie. Voor roomservice worden kosten in rekening gebracht.

Direct contact

De receptie is te bereiken door 9 te toetsen op de telefoon. Room to room: toets 1 (gevolgd door het kamernummer)

Bagagevervoer

Wij bieden in samenwerking met Rijwielverhuur Tijs Knop gratis bagagevervoer aan. Indien je gebruik wenst te maken van de bagage service kun je een bagagelabel aan je bagage hangen. Deze labels zijn verkrijgbaar bij de receptie. Indien de fietsen zijn gehuurd bij een ander rijwielverhuurbedrijf, dient dat bedrijf deze service te verlenen. Bagage moet vóór 10.45 uur op de kar staan, de bagagekar staat aan de achterzijde van het hotel.
De bagage kan worden afgehaald bij het bagagedepot van Rijwielverhuur Tijs Knop (tegenover de haven op Terschelling).
Rijwielverhuur Zeelen: 0562 44 81 65
Rijwielverhuur Haantjes: 0562 44 29 29

Telefoonnummers

Arts en apotheek

Huisartsenpraktijk Terschelling West (Duintuin 3): 0562 44 21 81 – 0562 44 33 33 spoed

Huisartsen en Apotheek Midsland (Westerdam 31): 0562 44 87 03 – 0562 44 82 22 spoed

Thuiszorg ‘Het Friese Land’: 0900 88 64 (24 uur per dag)

Tandarts

Praktijk Midsland (Westerburen 12) – J. van der Meijden: 0562 44 94 44

Praktijk West-Terschelling (Torenstraat 52A) – L.F. Nater: 0562 44 29 35

Dierenarts

Dierenartsenpraktijk Midsland (Westerdam 12). Telefoonnummer inlichtingen en afspraken: 0562 44 9363

Politie

Geen spoed maar wel politie nodig?: 0900 8844. Bij spoed belt u 112.

Veiligheidsinstructies

Nooduitgang

De nooduitgangen zijn permanent verlicht en worden duidelijk aangegeven. Op iedere etage bevinden zich nooduitgangen en vluchtschema’s. In geval van calamiteiten, blijf vooral rustig en waarschuw onmiddellijk de receptie door te bellen met knopje 9.

Evacuatie

In geval van nood is het mogelijk dat het hotel geëvacueerd moet worden. Volg tijdens een evacuatie altijd de instructies van het personeel op.

Brand

Neem bij constatering van brand altijd contact op met de receptie (toets 9). Probeer, indien mogelijk, zelf de brand te blussen met behulp van de blusdeken die in elk appartement aanwezig is. Of blus de brand met behulp van de brandslang die in de hotelgang hangt. EIGEN VEILIGHEID EERST!

AED

Bij de receptie is er een AED (Automatische Externe Defibrillator) aanwezig. Bij noodgevallen kan deze worden gebruikt door de aanwezige bedrijfshulpverlener.

In de kamer

Adapter

Adapters zijn te leen bij de receptie.

Babybedje

Het is mogelijk gebruik te maken van een babybedje. Voor bijkomende kosten en reserveren, neem contact op met de receptie.

Beddengoed

Voor extra kussens, dekbedden of beddengoed kun je contact opnemen met de receptie.

Bloemen

Het is mogelijk om bloemen te bestellen. Deze zullen afgeleverd worden bij onze receptie.

DVD

DVD spelers kunnen bij de receptie worden gereserveerd.

Enquête

Beoordeel je verblijf. In het appartement ligt een enquêteformulier. Daarnaast kunnen op- of aanmerkingen worden geplaatst. Gegevens betreffende de waarderingen en de opmerkingen worden anoniem geregistreerd, zodat wij kunnen werken aan een nog betere service en kwaliteit.

Föhn

Alle appartementen beschikken over een föhn. Deze ligt in de kast in de slaapkamer waar de bedden tegen elkaar aan staan.

Handdoeken

Jouw appartement wordt om de dag voorzien van schone handdoeken. Alleen de handdoeken die op de grond liggen worden verwisseld voor schone handdoeken. Dit in verband met de zorg voor het milieu.

Kluis

De appartementen beschikken niet over een kluis. Waardevolle spullen kunnen afgegeven worden bij de receptie. Deze worden dan in een speciale kluis voor eigendommen van gasten bewaard. Let op: niet al het personeel kan in deze kluis waardoor de spullen niet 24/7 bereikbaar zijn.

Overig

Afval

Aan de achterzijde van het hotel staan afvalcontainers. Graag alleen gesloten zakken deponeren. Nieuwe vuilniszakken zijn af te halen bij de receptie.

Gevonden voorwerpen

Gevonden voorwerpen worden bij de receptie bewaard.

Huisdieren

Huisdieren zijn alleen op aanvraag toegestaan bij ons. Er zijn speciale appartementen waar huisdieren zijn toegestaan. Voor reserveren en kosten kun je terecht bij de receptie.

Huishouding

Mocht je gebruik willen maken van de huishoudservice dan contact op met de receptie.

Kranten

Kranten zijn te koop bij de receptie. In verband met de boottijden en bezorgdienst zijn de kranten vanaf ongeveer 12.30 uur te verkrijgen in het hotel.

Nachtportier

’s Nachts is er in geval van calamiteiten of noodgevallen een nachtportier aanwezig. Neem contact op door knopje 9 in te toetsen op de appartementstelefoon of op de telefoon op de receptiebalie. Onze nachtportier zal je te woord staan en indien nodig zo snel mogelijk in het hotel arriveren. Bel in geval van nood altijd 112.

Nachtslot

’s Nachts gaat onze voordeur op het nachtslot. In de zomer is dit rond 22.00 uur en in de winter rond 21.00 uur. Met de keycard is de voordeur te openen. Mocht de deur zich niet openen, neem dan via het apparaat bij de voordeur contact op met onze nachtportier.

Roken

ApartHotel Boschrijck is een rookvrij hotel. Roken is dan ook nergens in het gebouw toegestaan. Roken is wel toegestaan op het buitenterras. Wanneer roken in het hotel wordt geconstateerd, wordt er een schoonmaakboete van € 175,00 in rekening gebracht.

Toiletartikelen

De receptie heeft verschillende toiletartikelen op voorraad, zoals tandenborstels, tandpasta, toiletpapier, zeep, shampoo, etc.

Wasserette

ApartHotel Boschrijck biedt de mogelijkheid om gebruik te maken van de wasserette. De wasmachine en droger werken op euromuntstukken. In de wasserette bevindt zich een strijkplank met een strijkbout.

Wekservice

Je kunt bij de receptie een ‘wake up call’ aanvragen vanaf 08.00 uur. (In de wintermaanden vanaf 9.00 uur ’s ochtends)