Zakelijk

COVID-19 UPDATE

Covid-19 update

Geachte gast,

In deze tijd van onzekerheid kunnen wij ons voorstellen dat u terughoudend bent om weer een zakelijke bijeenkomst te organiseren. Daarom laten wij u graag weten dat wij er alles aan doen om uw bijeenkomst en/of verblijf bij één van de WestCord Hotels zo veilig en aangenaam mogelijk te maken. Wij volgen strikt de richtlijnen van de Nederlandse overheid en het RIVM op. Tevens hanteren wij het protocol dat voor de horeca is opgesteld door onze branche vereniging: Koninklijke Horeca Nederland. Dat alles hebben wij vertaald in een speciaal WestCord ‘We Care’ programma, waarvan u hieronder de maatregelen kunt lezen.

Uw bijeenkomst in onze hotels zal er daardoor iets anders uitzien dan u van ons gewend was, maar maakt u zich geen zorgen dat uw bijeenkomst wordt bepaald door beperkingen. Wij ontvangen u net zo hartelijk en gastvrij als u van ons gewend bent en zullen er alles aan doen uw bijeenkomst zo aangenaam mogelijk te laten verlopen.

Op deze pagina vindt u de volgende informatie:

  • De door ons toegepaste maatregelen binnen de hotels
  • Veelgestelde vragen
  • Contactpagina

We Care - By WestCord

Alle maatregelen in het kort

  • Wij ontvangen alleen gasten, die bij incheck een gezondheidsverklaring volgens de RIVM-richtlijnen kan afgeven.
  • Voor al onze eet- en drinkgelegenheden geldt een verplicht coronatoegangsbewijs.
  • Bij de receptie hangen scheidingsschermen.
  • Er zijn desinfectiemiddelen beschikbaar.
  • In de publieke ruimtes is rekening gehouden met anderhalve meter afstand van elkaar.
  • Hoe het ontbijt wordt gereserveerd verschilt per hotel. Op deze pagina vindt u links naar een maatregelenpagina per hotel. Daarop staan eventuele afwijkende maatregelen voor het ontbijt.
  • Onze medewerkers in de bediening en huishouding blijven zoveel mogelijk op gepaste afstand.
  • Al onze medewerkers zijn geïnstrueerd en geacht te voldoen aan de gezondheidsrichtlijnen van het RIVM.
  • We hebben een strikt en intensief schoonmaak protocol en zijn extra alert op persoonlijke hygiëne.
  • De meeste faciliteiten zijn weer geopend, voor zowel hotelgasten als gasten die niet in het hotel verblijven. Wij volgen hierin de maatregelen van de overheid en het RIVM. Overige maatregelen omtrent de faciliteiten kunnen verschillen per hotel. Verderop deze pagina treft u een overzicht van links naar exacte maatregelen per hotel.

Veelgestelde vragen

Wij houden ons aan alle maatregelen en richtlijnen vanuit de overheid en het RIVM. Naar aanleiding van de nieuwe maatregelen zijn er een aantal dingen veranderd voor een bezoek aan onze hotels.

Alle bezoekers van onze restaurants, terrassen, bars en vergaderruimtes moeten  verplicht een coronatoegangsbewijs laten zien in combinatie met een geldig identificatiedocument. Behalve bij afhalen of roomservice. Wij zullen bij ontvangst een QR check doen. Het tonen van een coronatoegangsbewijs is verplicht vanaf 13 jaar. Vanaf 14 jaar zal het coronatoegangsbewijs samen met het identiteitsbewijs worden gecontroleerd.

In de meeste van onze hotels kunt u overnachten zonder een coronatoegangsbewijs. U kunt dan alleen geen gebruik maken van de eet- en drinkgelegenheden, tenzij u op het terras zit, eten afhaalt of roomservice bestelt.

In sommige van onze hotels wordt er wel om een coronatoegangsbewijs gevraagd. Dit geldt bijvoorbeeld voor hotels waar u alleen een overnachting inclusief ontbijt kunt boeken. We raden u aan om voor uw aankomst de maatregelen die gelden voor uw hotel te checken. Kijk hiervoor onderaan deze pagina.

Kijk voor meer informatie over een bezoek aan de horeca op de website van Rijksoverheid.

Zie de maatregelen hierboven.

Neem hiervoor contact op met het betreffende hotel. Kijk voor alle andere mogelijkheden op deze pagina.

Bijna alle WestCord Hotels zijn geopend.

Absoluut. We hebben in onze hotels strikte maatregelen getroffen om ieder verblijf veilig en verantwoord te laten verlopen.

Alle restaurants en bars zijn geopend. Voor eet- en drinkgelegenheden geldt nu wel dat u verplicht een coronatoegangsbewijs moet laten zien. Behalve op een terras of bij afhalen. Wij zullen bij ontvangst een QR check doen. Ook vragen wij onze bezoekers zich te registreren en vooraf een gezondheidscheck te doen. Onze horecagelegenheden hebben beperkte openingstijden. Zij mogen open tot 17:00 uur.

De meeste faciliteiten zijn weer geopend, voor zowel hotelgasten als gasten die niet in het hotel verblijven. Wij volgen hierin de maatregelen van de overheid en het RIVM.

Overige maatregelen omtrent de faciliteiten kunnen verschillen per hotel. Verderop deze pagina treft u een overzicht van links naar exacte maatregelen per hotel.

Bij incheck vragen we u het volgende:

  • Uw naam en contactgegevens
  • Heeft u (of uw reisgenoten) de volgende klachten gehad in de afgelopen 24 uur: hoesten, neusverkoudheid, koorts of benauwdheidsklachten?
  • Woont u (of uw reisgenoten) met iemand samen die op dit moment bovenstaande klachten vertoont?
  • Is bij u (of uw reisgenoten) het coronavirus in de afgelopen 7 dagen vastgesteld?
  • Bent u (of uw reisgenoten) direct in contact geweest met iemand waarbij het coronavirus is vastgesteld?

Neem voor alle vragen omtrent annuleren van uw bijeenkomst direct contact op met het hotel.

Contact

Heeft u verdere vragen? Neem dan contact op met het betreffende hotel.